Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

No jako zaměstnavatel bych ji poté co se ozvalo tolik lidi s tím, že u mě nakupovat nebudou, vyrazil taky.

4 5
možnosti
JH

J64i10ř37í 55H60o69l12ý

11. 2. 2020 14:46

To já ne. A ne proto co udělala, ale proto, že pokud jsou zákazníci skutečně tak háklivý, že nesnáší jednoho chudáka holku, co to trochu přehnala - tak o takového zákazníka bych nestál, a raději ho vyhodil.

5 2
možnosti
JU

J40o67s79e29f 46U35l68m91a71n

11. 2. 2020 14:37

Té vyhozené ženské se nechci nijak zastávat, ale zajímalo by mě, jak ji ti člověci v tísni vyhmátli...Přeci jen na tom příspěvku nebylo na první pohled nic rasistického (to vyplynulo až z celkového kontextu). Takže jak na ní přišli? Monitorují snad nějaké vyhlídnuté osoby, které považují za potenciálně problémové? Nebo ten příspěvek (ač poměrně nezajímavý) byl sdílen velkým počtem lidí nebo snad náhoda?

8 1
možnosti
JH

J60i77ř86í 13H35o90l98ý

11. 2. 2020 14:25

Je mi jedno jako má kdo kůži, ale směrem k organizacím jako je např. "Člověk v tísni" jsem velmi nesnášenlivý a popudlivý. A to proto, že tyto organizace samy o sobě jsou nesnášenlivé a rasistické, bigotní.

58 3
možnosti
TN

Postup zaměstnavatele naprosto v pořádku. Tuto ženu bych také nezaměstnal.

A to ne ani tak kvůli rasistickým výrokům (tam by, myslím, stačila výtka zaměstnavatele a upozornění, aby takovéto věci nezveřejňovala, chce-li zůstat) ale kvůli tomu, že zveřejňuje životopis uchazeče o práci (tedy dokument přijatý jménem firmy), což je naprosto nepřijatelné! Toto jsou prostě určité dokumenty, na něž se vztahují přísná pravidla, jak s nimi zacházet a ona je v klidu zveřejní a to navíc s hloupými „kecy“ okolo. Za to by měl letět každý...

19 5
možnosti

Nezaměstnal a vyhodil na hodinu jsou dvě dost odlišné věci.

A pokud zveřejnila anonymizovaný text, těžko jí co vyčítat. Koneckonců nebyla personalista, neměla se k tomu papíru vůbec dostat.

3 2
možnosti
JP

Napsat, co si myslím, tak na mně klečí člověkvtísnibonz

12 3
možnosti
KC

Tak to jste tedy luxusní ubožák.

1 0
možnosti
ŠŠ

Na jednu stranu obhajujete tu paní, že to zveřejnila na svém soukromém účtu a nemá to nic společného se zaměstnavatelem.

A na druhé straně soukromý příspěvek pana Hůle označujete za oficiální stanovisko Člověka v tísni a nepřímo voláte po rušení státní podpory. Zajímavé.

13 18
možnosti
LB

Pane Šplíchale, nějaké knihkupectví opravdu nemá v popisu práce řešit, jestli jsou Romové fuj. Zato Člověk v tísni si to za svoji činnost vybral. Proto je evidentní, že pan Hůle z dané organizace jedná ve shodě s její činností.

2 2
možnosti
JK

Víte, mně tady zaráží určitá nespravedlnost. Paní přišla o místo kvůli tomu, že je nesnášenlivá. Bude mít problém, budiž. Ale může si za to celkem sama. Kdežto takový cikán, i když je slušný a ovládá celkem běžné dovednosti, práci vůbec nedostane a může se postavit na hlavu. Tak to posuďte sám.

7 7
možnosti
TZ

Zvláštní, v minulé práci s náma normálně dělali... Ranní, odpolední, nebyl problém... Odkud ty blbiny berete, z Chánova? Tam nenajdu práci ani já když na to přijde ;-D

6 2
možnosti

Vcelku souhlas, jen se zeptám - kdyby se na zaměstnavatele obrátili se stížností na rasistické výroky jejich prodavačky samotní klienti, bylo by to v pořádku?

1 1
možnosti
LB

Uvažuji takto: Proč by se měl obracet na zaměstnavatele té společnosti její klient? Souvisí to, že se člověk A cítí uražen nebo pohoršen veřejným vyjádřením osoby B nějak se zaměstnavatelem osoby B?

Uvědomme si, že věci jako je firemní mail či účet na sociální síti lidé často užívají i pro svoje soukromé účely, nechtějí se nějak "rozdvojit", ztrácet čas přehlašováním z jednoho účtu na druhý a nevím, třeba ani není možné, aby jedna a táž osoba měla v jedné takové platformě dva účty.

Připusťme ale, že se ten klient v této věci obrátí na zaměstnavatele té osoby. Zaměstnavatel poděkuje za podnět, ujistí klienta, že zaměstnance důrazně pokárá a je to vyřešeno. Klient nemá důvod vše medializovat.

Neziskovka ve spolupráci se spřátelenými médii ovšem postupuje jinak, jak vidíme. Navíc firma zbystří, protože si tyto souvislosti uvědomuje a bojí se, jak velké možnosti společnost veřejně poškodit má organizace typu Člověk v tísni oproti nějakému Frantovi Vorpšálkovi z Horní Dolní.

5 2
možnosti
AN

A75l77e31š 61N77o28v33á50k

11. 2. 2020 12:44

a jak dopadla ta "zaučná" prodavačka? už je vedoucí?

3 1
možnosti
MV

fuj ti jedni, co? o misto prisla prodavacka svym pristupem k zakaznikovi. kdyby se do toho nevlozil "Clovek v tisni", sepsal byste vubec neco?

3 9
možnosti
LB

Kdyby se o tom nepsalo na zpravodajském webu, tak bych se to nedozvěděl a nic bych nesepsal. Stačí Vám to takto?

11 2
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 2719x
Přicházím za Vámi jako ten, kdo se rád dívá při procházkách po kopcích i ulicích, jako ten, kdo rád čte beletrii i zprávy a jako ten, kdo rád poslouchá hudbu, ač zahrát ji neumí.

O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.

Seznam rubrik