Děkujeme za pochopení.
T90o37m86á37š 44K92u79č76e96r71a
No jako zaměstnavatel bych ji poté co se ozvalo tolik lidi s tím, že u mě nakupovat nebudou, vyrazil taky.
J64i10ř37í 55H60o69l12ý
To já ne. A ne proto co udělala, ale proto, že pokud jsou zákazníci skutečně tak háklivý, že nesnáší jednoho chudáka holku, co to trochu přehnala - tak o takového zákazníka bych nestál, a raději ho vyhodil.
J40o67s79e29f 46U35l68m91a71n
Té vyhozené ženské se nechci nijak zastávat, ale zajímalo by mě, jak ji ti člověci v tísni vyhmátli...Přeci jen na tom příspěvku nebylo na první pohled nic rasistického (to vyplynulo až z celkového kontextu). Takže jak na ní přišli? Monitorují snad nějaké vyhlídnuté osoby, které považují za potenciálně problémové? Nebo ten příspěvek (ač poměrně nezajímavý) byl sdílen velkým počtem lidí nebo snad náhoda?
J60i77ř86í 13H35o90l98ý
Je mi jedno jako má kdo kůži, ale směrem k organizacím jako je např. "Člověk v tísni" jsem velmi nesnášenlivý a popudlivý. A to proto, že tyto organizace samy o sobě jsou nesnášenlivé a rasistické, bigotní.
T96o13m65á49š 54N32o92v52o18t93n98ý
Postup zaměstnavatele naprosto v pořádku. Tuto ženu bych také nezaměstnal.
A to ne ani tak kvůli rasistickým výrokům (tam by, myslím, stačila výtka zaměstnavatele a upozornění, aby takovéto věci nezveřejňovala, chce-li zůstat) ale kvůli tomu, že zveřejňuje životopis uchazeče o práci (tedy dokument přijatý jménem firmy), což je naprosto nepřijatelné! Toto jsou prostě určité dokumenty, na něž se vztahují přísná pravidla, jak s nimi zacházet a ona je v klidu zveřejní a to navíc s hloupými „kecy“ okolo. Za to by měl letět každý...
V58i90k74t84o11r 33Š64e33d14i81v70ý
Nezaměstnal a vyhodil na hodinu jsou dvě dost odlišné věci.
A pokud zveřejnila anonymizovaný text, těžko jí co vyčítat. Koneckonců nebyla personalista, neměla se k tomu papíru vůbec dostat.
J89i61ř68í 51P30r29o97c20h68á29z72k10a
Napsat, co si myslím, tak na mně klečí člověkvtísnibonz
Š35t20ě11p96á74n 76Š62p47l12í86c27h35a23l
Na jednu stranu obhajujete tu paní, že to zveřejnila na svém soukromém účtu a nemá to nic společného se zaměstnavatelem.
A na druhé straně soukromý příspěvek pana Hůle označujete za oficiální stanovisko Člověka v tísni a nepřímo voláte po rušení státní podpory. Zajímavé.
L14u80k13á11š 72B54u96r34g78e85t
Pane Šplíchale, nějaké knihkupectví opravdu nemá v popisu práce řešit, jestli jsou Romové fuj. Zato Člověk v tísni si to za svoji činnost vybral. Proto je evidentní, že pan Hůle z dané organizace jedná ve shodě s její činností.
J89a43r43o15s13l17a25v 38K55u60t46h35a58n
Víte, mně tady zaráží určitá nespravedlnost. Paní přišla o místo kvůli tomu, že je nesnášenlivá. Bude mít problém, budiž. Ale může si za to celkem sama. Kdežto takový cikán, i když je slušný a ovládá celkem běžné dovednosti, práci vůbec nedostane a může se postavit na hlavu. Tak to posuďte sám.
T50o33m54á31š 56Z30a27p84i82o14r
Zvláštní, v minulé práci s náma normálně dělali... Ranní, odpolední, nebyl problém... Odkud ty blbiny berete, z Chánova? Tam nenajdu práci ani já když na to přijde
M38i90l48a53n 15Š11ť81a22s28t55n33ý
Vcelku souhlas, jen se zeptám - kdyby se na zaměstnavatele obrátili se stížností na rasistické výroky jejich prodavačky samotní klienti, bylo by to v pořádku?
L20u62k40á70š 59B40u86r58g70e74t
Uvažuji takto: Proč by se měl obracet na zaměstnavatele té společnosti její klient? Souvisí to, že se člověk A cítí uražen nebo pohoršen veřejným vyjádřením osoby B nějak se zaměstnavatelem osoby B?
Uvědomme si, že věci jako je firemní mail či účet na sociální síti lidé často užívají i pro svoje soukromé účely, nechtějí se nějak "rozdvojit", ztrácet čas přehlašováním z jednoho účtu na druhý a nevím, třeba ani není možné, aby jedna a táž osoba měla v jedné takové platformě dva účty.
Připusťme ale, že se ten klient v této věci obrátí na zaměstnavatele té osoby. Zaměstnavatel poděkuje za podnět, ujistí klienta, že zaměstnance důrazně pokárá a je to vyřešeno. Klient nemá důvod vše medializovat.
Neziskovka ve spolupráci se spřátelenými médii ovšem postupuje jinak, jak vidíme. Navíc firma zbystří, protože si tyto souvislosti uvědomuje a bojí se, jak velké možnosti společnost veřejně poškodit má organizace typu Člověk v tísni oproti nějakému Frantovi Vorpšálkovi z Horní Dolní.
A75l77e31š 61N77o28v33á50k
a jak dopadla ta "zaučná" prodavačka? už je vedoucí?
M13a61r10e17k 39V15a24l63i62č19e37k
fuj ti jedni, co? o misto prisla prodavacka svym pristupem k zakaznikovi. kdyby se do toho nevlozil "Clovek v tisni", sepsal byste vubec neco?
L47u28k79á34š 40B69u23r59g96e89t
Kdyby se o tom nepsalo na zpravodajském webu, tak bych se to nedozvěděl a nic bych nesepsal. Stačí Vám to takto?
- Počet článků 231
- Celková karma 33,65
- Průměrná čtenost 2719x
O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.