Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážení čtenáři,

děkuji za Vaše hezká slova. Chtěl jsem tímto blogem pohladit po duši a snad se mi to trošku podařilo.

2 0
možnosti

To je nádhera, díky. Jeseníky jsou moje srdeční záležitost. Poprvé jsem tam lyžovala, poprvé se zamilovala, a jezdím tam ráda dodnes.

0 0
možnosti
Foto

Parádní fotky z krásných míst.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné! Jeseníky - i fotografie. Karma.

0 0
možnosti
Foto

Chválím a je to moc povedený a tím hezký

0 0
možnosti

P72e92t71r 96L85o76r40e71n69c

2. 12. 2023 19:38

Moc hezké. Děkuji!

1 0
možnosti

Ty fotky jsou na knihu. Paráda!

1 0
možnosti
Foto

Pekné, aj vám želám krásny advent.

0 0
možnosti
Foto

Díky! Když vystoupám, popřípadě vyjedu na kole na nějakou horu, tak při pohledu z ní dolů se cítím v jiném, zvláštním a krásnějším světě, než je ten uřvaný tam dole. Volím raději neoznačené cesty, nechci potkávat moc lidí. Ale když někoho potkám, je to na pohodu. Fotky se mi moc líbí, jsou takové přirozené, neupravované.

2 0
možnosti

Paní Černá, děkuji za Vaše slova. Možná chodíme po stejných horách, ale spíše chodíme jakoukoli přírodou stejným způsobem...

Co se fotek týče - moje odpověď by vydala na více samostatných blogových příspěvků. Zatím Vám jen říkám: Děkuji, vážím si toho, že se Vám moje fotografie líbí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 2719x
Přicházím za Vámi jako ten, kdo se rád dívá při procházkách po kopcích i ulicích, jako ten, kdo rád čte beletrii i zprávy a jako ten, kdo rád poslouchá hudbu, ač zahrát ji neumí.

O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.

Seznam rubrik