Děkujeme za pochopení.
V60á16c87l57a87v 20Z57e41l62i52n52k56a
Myslím, že na tohle nejlépe fungují staré dobré výchovné metody a v případě těchto indivuduí bude třeba je oprášit. Mám mezi kamarády dva z Brna a když si vybavím figuru jedoho z nich, tak si ani nechci představovat, co by pan aktivista zažil, kdyby jím byl přistižen. To by bylo zřejmě na dost dlouhou dobu o kašovité stravě. Ale třeba by to panu aktivistovi během těch desítek hodin bolestí v tom jeho vyhuleném mozečku sepnulo. Podotýkám, že pracuje hodně v terénu a SUV nebo spíš OfR nemá pro předvádění se. S fábkou by se na řadu míst jaksi nedostal a výbavu pro práce v terénu na zádech fakt daleko neodnese.
M87a24r51t49i84n 45H87a28v42l36ů97j
Na vysokém podílu SUV má vinu špatná regulace EU. Automobilkám se vyplácí dělat velká a těžká auta. Do SUV daj stejnej motor jako do kombíku kde má o litr menší spotřebu a stejně se vejdou do emisních limitů, přepočtených na hmotnost auta.
J97i70ř44í 34S46c58h71m54i81d54t
a hlavně tomu SUV napálí vyšší cenu oproti tomu úspornějšímu kombíku, takže mají i z čeho zaplatit nějakou tu emisní pokutu
M77i20c72h68a83l 98S23o55u70k78u73p
Já vidím jádro problému někde jinde. Liberální filozofie zavedla obecný princip "vím co je pro někoho jiného dobré". Ten se rozvvinul v "když někdo nědělá to , co je podle mne pro něj dobré, znamená to že se nechová optimálně a ubližuje mi". Oba postoje jsou zcela chybné. Hlavním důvodem je, že zásadním způsobem zjednodušují realitu a předpokládají, že posuzovatel nejen, že věci rozumí, ale je i schopen posoudit úplně všechny okolnosti. To je ale naprostý nesmysl. Konkrétně pár příkladů: Mám SUV, protože mám zdravotní problém a do nižšího auta nenastoupím. Mám SUV ale je to hybrid/pohon na LPG... Mám SUV ale zabírá méně místa (je kratší a užší) než sousedův luxusní sedan. Atd. Základ je ale opravdu v tom, že si kdokoliv přivlastní právo na správný názor.
D78a28n87a 76P72o77l32a42n41e22c90k33á
No nevím, jestli to nebude kontraproduktivní. Když přijdu k autu a najdu vypuštěnou pneumatiku, zavolám si asistenční službu, ta mi ji zase dohustí a pojedu dál... Bude víc emisí o příjezd té asistenční služby.
J17i89ř85í 53S85c21h81m90i96d69t
to ovšem chcete, aby ti aktivisté použili to co nemají a to je logické myšlení, oni mají svou ideologii a logikou na ně nechoďte a s matematikou už vůbec ne
B11r19o13n78i80s11l45a74v 71G71a57b33r28y52š
Člověče, Vy jste na to zase káp'.
"Máte doma nějakou věc, bez které byste přežili, takže je „zbytečná?“ V pokřivených myslích takových aktivistů jste další na ráně."
Burgete, ono auto nestálo doma, ale venku. Kdyby auto stálo doma na zahradě, těžko se tam nějaký živočich vloupá. To je jedna věc. Druhá věc je, že auta prostě zabírají už neúměrně mnoho prostoru, veřejného prostoru, kterého je ve městě zatraceně málo. Třetí věc: když to nejde po dobrém a v té jejich škebli to prostě nesepne, aby se probrali, jak snížit podíl automobilismu?
Osobně se mi vypouštění kol taky nelíbí, ale čekal jsem na chvíli, kdy k tomu dojde. Tak se točvolanti dočkali. Prostě čeho je moc, toho je příliš.
G55a56b72r80i48e22l49a 41K86o85b64l77í96ž55k37o44v87á
Takže ničením majetku se sníží podíl automobilismu? A nebude tedy lepší rovnou zapálit automobilku?
M77i72r93o96s31l95a66v 50S28e75m82e70c43k96ý
Aktivisté chodí zásadně pěšky. To jste nevěděl..?
L47u11b51o84m30í68r 32T27y23p12n13e89r
A to jsou ty chvíle, kdy si člověk říká, proč jsem si místo SUV nepořídil stejně jako tento pán obrněný transportér.
Zajímalo by mne celkem, co by aktivisté dělali v takovém případě.
P20a35v77e82l 77D82v27o25ř81á90k
Granát pod pásy! Vyzkoušené a války.
Aktivistům nedošlo (jako vždy), že se pneu budou muset znova nahustit - a to znamená spotřebu energie navíc.
- Počet článků 230
- Celková karma 33,64
- Průměrná čtenost 2731x
O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.