Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co Myšpulín? I na něho dojde, nebojte!

0 0
možnosti

De..lové, co přepisují původní smysl slov, snad ANI nechápou, že se snaží zničit nejen realitu, ale i minulost, která byla do těchto slov vložena-

1 0
možnosti

Vy jste ale čípek, Lukáši! ;-DR^

2 0
možnosti

Submisivní Fifinka mě dostala! ;-DR^

1 0
možnosti

No, a jak se máme stavět například k nějakému histologovi, který by klidně děložní čípek mít mohl (naložený třeba ve formaldehydu), například od paní, která na jiné diskuzi psala, že děložní čípek už nemá? Myslím, že dotyční aktivisté si zadělávají na pořádný problém, jak se později budou vymotávat ze svých demagogií. :-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 11
možnosti

To nejsou světové události týdne, ale největší světové pitomosti roku. :-)

4 0
možnosti
Foto

R^ Fifince jsem ty tři chlapy vždycky záviděla, také si myslím, že mnozí nenápadnou propagátorku mnohomužství prostě nepochopili.

A co se týče děložního čípku... hm... po devíti měsících na odděleních rizikového těhotenství (tři těhotenství dohromady) tenhle spor nechápu zase já. Ale napsala jsem o tom pohádku Soukromý nebe, děložní čípek v ní má podstatnou roli. :-);-DV

4 0
možnosti
Foto

Mám vážné obavy, že si lidé pletou čípky vaginální a čípek děložní. Možná bych měla napsat osvětový blog.

0 0
možnosti

Aktivista je dnes pomalu sprostá nadávka. A právem.

7 0
možnosti

Aktivista - terorista.

1 0
možnosti
  • Počet článků 230
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 2731x
Přicházím za Vámi jako ten, kdo se rád dívá při procházkách po kopcích i ulicích, jako ten, kdo rád čte beletrii i zprávy a jako ten, kdo rád poslouchá hudbu, ač zahrát ji neumí.

O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.

Seznam rubrik