Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak shlédl jsem dnešní rozhovor s paní Lipovskou a jsem trochu zmaten. Dost otočila proti svému seflpromočlánku na parlamentních listech.

Víceméně se rozhodla zařadit na tu stranu, která vás asi nepotěší. Podle toho, co jsem slyšel dnes, určitě tam nemůžete čekat např. pomoc při vašem spravedlivém boji proti řediteli Dvořákovi a Leica Gallery Prague.

0 0
možnosti
Foto

Katolíkům chybět nebude. STejně se k nim přidal jen kvůli vlastní image.

3 2
možnosti
Foto

Opravdu si myslíte, že v době komunismu kdy už byl lidovcem si budoval image na základě přihlášení se k církvi?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

To je ta Lipovská, co působí v Trikoloře? No potěš pámbu.

3 10
možnosti

Ano, věřím že pokud Pán Bůh existuje, je potěšen volbou praktikující křesťanky do kontrolního orgánu libtardské "veřejnoplacené" ČT. Ale vlastně nevím co je pámbu.

7 2
možnosti

No, jestli to opravdu Míra udělá, tak to bude pro církev obrovská ztráta:-))

Co tomu asi řeknou ve Vatikánu?

5 0
možnosti

Výborný článek!

Ti, kteří nepřímo podporují totalitní myšlení (jeden jediný správný názor), mají největší "obavy o demokracii". Proto mě i včera tento zoufalec a politický turista opět pobavil.

Karma R^

15 4
možnosti

Test demo myšlení. Přiznám se, že nové kandidáty neznám a ani jsem nezaregistroval volby a VPT nesleduji. Ale chápal bych popisované šílenství pokud by šlo o fašisty,pedofily atd. , ale jde jak chápu o lid s jiným názorem....a to jsem myslel, že to tak má být...tak nevím..

9 2
možnosti

...no, má to tak být, ale už dlouho není.;-)

1 1
možnosti

Člověka, který chtěl vládu s podporou komunistů nebude škoda. Hana Lipovská je na rozdíl od Kalouska člověk, který má stále názory a nemění je podle toho odkud vane vítr.

16 4
možnosti
Foto

Vám co inklinujete ke komunistickému myšlení je nepochybně Lipovská sympatická

2 9
možnosti

Tak to jsem zvědav, jestli si pan Kalousek založí vlastní církev, jako si založil vlastní stranu poté, co opustil lidovce. Ty opustil na protest proti tomu, že ho nechtěli nechat jít do koalice s komunisty. Ale třeba konvertuje k těm, kteří svého boha nesmí zobrazovat. Ti jsou v TOPce docela oblíbení. Jinak nejsem obeznámen, jak se vystupuje z katolické církve. Škrtne si ho pan farář v notýsku, nebo to musí dojít až k náměstkovi Boha na Zemi? Může někdo podat vysvětlení?

18 1
možnosti

Z katolické církve se nedá vystoupit. Jde pouze změnit kabát, což Kalousek umí dobře.

14 1
možnosti
Foto

To jsem si myslel, že víra v Boha je něco více než póza, která mě má v pohledu voličů vymalovat v lepším světle a že víra je něco, co se nemění jako ponožky v případě když mi něco nevyjde;-D.

19 1
možnosti
Foto

V našem ateistickém státě si chce někdo vylepšit profil pomocí církve katolické? Jste šprýmař! ;-D

0 0
možnosti

J72i85ř39í 26F71o54g62e76l

28. 5. 2020 16:46

On si Kalousek založí nějakou novou církev. Zkušeností s přestupy má dost.;-)

11 0
možnosti

Tak sekta TOP09 je dobrý základ. Objekt uctívání už mají a nějaké relikvie se tam také najdou.

11 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 34,79
  • Průměrná čtenost 2743x
Přicházím za Vámi jako ten, kdo se rád dívá při procházkách po kopcích i ulicích, jako ten, kdo rád čte beletrii i zprávy a jako ten, kdo rád poslouchá hudbu, ač zahrát ji neumí.

O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.

Seznam rubrik