Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Zajímavý a jiný blog. :-) Děčínský Sněžník jsme někdy dávno také navštívili, to ještě nebyly digitální fotoaparáty. I Tiské stěny nedávno, tam se to už fotilo. :-)

0 0
možnosti
AN

Díky za propagaci Děčínského Sněžníku :-) Ať se každý podívá sám.

1 0
možnosti
JN

Vřele doporučuji navštívit také nedaleké Tiské stěny.

1 0
možnosti
AL

Je to pěkné, ale na fotce, která se nedá načíst v plném rozlišení, by se nedala najít ani Petřínská rozhledna, i kdyby člověk stál pod ní.

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé. Rozdíl 30x je skutečně markantní. Já fotím také dost a také se považuji za amatéra. Manuální režim mi říká hodně, ale už jsem často líný a nechám to na automatice, která to často zařídí lépe než já.

V každém případě karma za náhled na jinou fototechniku, než mám já.

1 0
možnosti
  • Počet článků 230
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 2731x
Přicházím za Vámi jako ten, kdo se rád dívá při procházkách po kopcích i ulicích, jako ten, kdo rád čte beletrii i zprávy a jako ten, kdo rád poslouchá hudbu, ač zahrát ji neumí.

O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.

Seznam rubrik