Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měl bych se přiznat, že první dva příběhy jsem mírně přibarvil.

V tom obchodě jsem si naštěstí sám cestou k pokladnám uvědomil, že je to jaksi potřeba zaplatit, a z toho výtahu jsem se také dostal dříve, než se pivo proměnilo v nesnesitelný objem tělesných tekutin.

Třetí příběh je však pravdivý do posledního písmene, i v autě nám hrála opravdu ta píseň...

0 0
možnosti

:-).......Výborně napsáno! Časem pak člověk zmoudří! Vy určitě, konečně mu dojde, (některým), že nejsou pupkem světa.

R^R^R^!!

1 0
možnosti

Jsem ráda, že i mladí jsou roztrziti jako milé staré dámy, :-) tedy jako já.:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS