Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

Je zde jeden docela zásadní rozdíl. Zatímco Feri jel na Moravu chlastat a Moravané jej podezírají že podle všeho i vyprovokovat hospodskou rvačku, aby se o něm více psalo, Jakl jen jel v metru a byl napaden.

6 0
možnosti
LB

Upřímně řečeno, je mi fuk, zda měl Feri čtyři promile a Jakl nula celá nic, a upřímně řečeno, je mi fuk, zda Feri jen stál a kouřil a Jakl jen seděl a cestoval, připadá mi nevyprovokovaný útok na kohokoli jako svinstvo.

Stejně tak je mi fuk, z čeho podezírají Feriho Moravané a Jakla Pražané, prostě říkám, že bezdůvodně by přes držku neměl nikdo nikdy dostat, v ideálním případě by nikdo nikdy neměl vůbec dostat přes držku.

Rozdíl mezi oběma útoky, na který jsem poukázal ve svém blogovém příspěvku, se netýká názorového přesvědčení a regionální oblíbenosti jednoho či druhého napadeného, nýbrž v něm poukazuji na hloupou a průhlednou názorovou předpojatost mainstreamových médií, která si však osobují právo nazývat se objektivními a nezaujatými, zatímco své konkurenty nazývají "dezinformačními".

Připadá mi daná situace jako dobře vypovídající o staré moudrosti "zamést si nejprve před vlastním prahem".

6 0
možnosti
  • Počet článků 230
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 2731x
Přicházím za Vámi jako ten, kdo se rád dívá při procházkách po kopcích i ulicích, jako ten, kdo rád čte beletrii i zprávy a jako ten, kdo rád poslouchá hudbu, ač zahrát ji neumí.

O tom a třeba i lecčem jiném sem občas napíšu a bude mi potěšením přečíst si vzápětí i něco od Vás.

Seznam rubrik